Piumini e cuscini in piuma

Piumini e cuscini in piuma

Down hè u megliu isolante di a natura.A più alta hè a qualità di u falu, u più grande a gamma di cunsulazione - caldu in l'invernu è frescu in l'estiu.A qualità in calata, cumminata cù l'artigianalità è u disignu espertu, saranu prudutti chì aumenteranu veramente u vostru ambiente di dorme è a qualità di u vostru sonnu.Leghjite tuttu nantu à cumu sceglite un duvet quì sottu, o sfogliate a nostra gamma completa di piumini d'invernu è d'estate.
fc7753d08cd9bebc81ec779e6eb55fd
I standard esigenti chì aderemu à a fabricazione di i nostri letti si estendenu ancu à a nostra gamma completa di piumini di lussu.Solu a più alta qualità in piuma cumminata cù un design eccellenti è l'artigianalità ponu aghjunghje anni di calore è cunfortu à u vostru ambiente di dorme cù i nostri prudutti.

Comu sceglie un duvet
dcd337bd6d8a6a1f38c81d88eb4c43d
Quantu più alta hè a qualità di un piumone, u megliu hè di furnisce tutte e caratteristiche di un piumone: un calore eccezziunale, una leggerezza incredibile è una traspirabilità senza pari.In u risultatu, un duvet d'alta qualità offre una gamma più larga di cunfortu - caldu in l'invernu è frescu in l'estiu.

Inoltre, i tessuti di duvet d'alta qualità ponu più rinfurzà
In fatti, i nostri piumini sò avà un trattamentu speciale chì li rende più traspiranti chè l'altri cuttuni.

Qualità piuma versus piume - sapete a diferenza?

Contrariamente à a credenza populari, u piumu è e piume sò duie cose completamente diverse è anu usi diffirenti.In cuntrastu à e piume, u piumu hà fibri chì si stendenu da una "ribalta" di piuma centrale.
U Down hè una struttura tridimensionale custituita da milioni di filamenti fini chì si sviluppanu da un puntu di piuma cintrali, un mantellu ligeru è fluffy chì oche è anatre crescenu per mantene u calore.
Avete mai statu punitu da e piume in acuscinu in giù o piumone?Avà sapete.

Più freti hè a regione, u più prubabile hè chì l'acellu pruducerà un cunfortu caldu
L'anatra eider cumuna abita in a regione subartica è passa a maiò parte di a so vita à travaglià in l'acque intornu à u circulu polare.U so falu hà proprietà insulanti incredibili chì li prutege da a congelazione - a temperatura di l'inguernu in l'Atlanticu Nordu pò falà sottu à zero gradi Celsius è l'oceanu, per via di a so salinità, pò esse solu liquidu.

A maiò parte di l'anatre di eider nidificanu in Islanda è a cugliera di piume di eider hè stata una occupazione islandese per mille anni.Ancu l'anatre di eider sò salvatichi, sò diventati assai affettuosi versu l'omu è certi ponu ancu esse accarezzati mentre stanu à pusà in i so nidi.

Studi recenti anu cunfirmatu a cunniscenza cumuna chì a cugliera di l'anatra ùn causa micca dannu à l'anatra o i so ova.In fattu, un numeru crescente di cuglieri sò eco-vuluntarii chì sustenenu e riserve di fauna salvatica perchè sò e piume di l'anatra chì cullighjanu.Hè da nutà ancu chì u duck d'eider hè l'unicu pumu chì hè coltu - tutti l'altri down sò un subproduttu di l'industria di a carne di pollame.


Tempu di Postu: 18-Nov-2022