Comu sceglie i prudutti tessili di casa?Chì sò i migliori materiali?

Per i cunsumatori chì cercanu tessili di casa, i materiali poveri ùn ponu micca solu affettà a qualità di u sonnu, ma pò ancu esse preghjudiziu à a salute à longu andà.Allora quandu si tratta di cumprà tessili di casa, assai persone si basanu nantu à e marche più famose di tessili di casa.Allora chì hè u megliu materiale per tessili di casa?Fighjate à l'infurmazioni seguenti.

Trà i tanti tipi di tessili di casa, u settore di quattru pezzi hè strettamente ligatu à a vita di ogni ghjornu, quì avemu da sapè più nantu à i materiali cumuni di u settore di trè pezzi.

Materiale di cuttuni

In i tessili di casa di trè pezzi, usemu u più hè u materiale di cuttuni, u materiale di cuttuni si sentenu cunfortu è suave, umidità-absorbing è performance respirante, tuttu l'annu, assequible, costu-efficace, cusì hè diventatu a prima scelta di a maiò parte di a ghjente. .

Seta

U materiale di sita hè particularmente liscia à u toccu, ma a produzzione di sita hè limitata, u prezzu hè relativamente altu, è a difficultà di pulizia hè relativamente grande, cusì u set di trè pezzi di u lettu di sita hè più adattatu per e persone cun certu putere di spesa.

Polystermateriale di fibra

Cù u rapidu sviluppu di a tecnulugia tessili, u cunfortu è a sicurità di i tessuti di fibra di poliester hè statu assai migliuratu, è cumpensà bè a mancanza di produzzione è di prestazione di fibre naturali, in particulare alcune prestazioni di fibre artificiali ponu esse basamente risponde à i bisogni di l'usu intimu. , Ma l'inseme di trè pezzi di tessuti o micca cunsigliatu per sceglie di utilizà tessili di fibra sintetica, perchè a so absorption di l'umidità è a respirabilità è fibri naturali ci hè un certu gap.

Quessi sò i materiali cumuni utilizati in i letti di trè pezzi in tessili di casa.Han Yun Home Textiles presta una grande attenzione à a selezzione di materiali è sceglie tessuti impurtati è certi materiali sintetici naturali o d'alta tecnulugia per aiutà à creà un ambiente di dorme più sicuru è più còmode per u publicu.

Cumminendu l'equipaggiu di produzzione, i tessuti è a forza di produzzione corporativa, hè faciule per vede chì Han Yun Home Textiles hè una marca assai bona di tessili di casa.


Tempu di Postu: 25-Nov-2022