Chì ghjè a diffarenza trà Flannel, rocker fleece è coral fleece?

Flannel hè un tissutu cumuni assai precoce, è u corallo fleece hè un novu tissutu in l'ultimi anni, vedemu a maiò parte di l'arredamenti di casa marcati flannel, spessu solu un nome è u sensu tradiziunale di flanella ùn hè micca u listessu tela, u sensu tradiziunale di flanella. si riferisce à fà camicie, vestiti, etc. cù tweed di lana.

37a28eb4bb391dba3f96b5db1cab8d7 17552479df35ce4688062fd5c063744

A diferenza trà flanella è corallo

U flannel è u corallo in u mercatu sò tutti dui fatti di poliester, ma a struttura è u stilu di i dui sò pocu diffirenti;

1, a flanella hè altu in pesu è più grossa, mentre chì a lana di corallo hè più ligera è più assorbente.

2, a pila di flanella hè più delicata è densa, si sente più dolce, a pila di lana di corallo hè grossa è sparsa, sintimu furry.

3, u listessu mudellu stampatu, tela corallo fleece sarà più sfocata, tela di flanella serà più chjaru è luminoso.

2a81efc1380d240e6ffa15ada78c8df

Cos'è il rocker fleece?

Fleece hè un tessulu simili à a lana è a lana d'agnellu, più grossa di a lana è più fina di a lana d'agnellu, chì hè u tipu di tela utilizata per a fodera di una giacca rash.A superficia hè di solitu in forma di picculi boli di particeddi, chì vi mantenenu caldu.

Cù a migliione di i standard di vita di e persone, i bisogni di tutti per a vita di casa sò sempre più alti.Nta l'ultimi anni, a lana di visone è a flanella sò diventate assai populari trà i cunsumatori.À questu puntu, certi persone ponu dumandà: "Chì hè a diffarenza trà a lana di visone è a flanella?Chì saria megliu ?

Flannel - in tela

1 、 tissu di flanella

A flanella hè una stoffa di lana morbida è vellutata intrecciata cù filati di lana pettinati grossi.E caratteristiche principali: a flanella hè chjara è generosa in culore, grisgiu chjaru, grisgiu mediu è grisgiu scuru, adattatu per fà e cime è pantaloni di l'omi è di a donna di primavera è di vaghjimu.Flannel hà altu grammage, pila fina è densa, tela grossa, costu altu è bonu calore.A superficia di flanella hè cuparta cù una strata di pile riccu è finitu, senza revelà u mudellu di tessitura, cun un sensu suave è pianu.Dopu a ritrazione è a finitura di pila, hà una ricca sensazione di manu è una superficia di pila fina.


Tempu di pubblicazione: 28-oct-2022