Chì ghjè u scopu di un Metress Protector Waterproof?

imagine 1
imagine 2

Controlu fisicu di acari per a cura di a pelle
L'acari ùn sò micca solu affettanu a qualità di u nostru sonnu, ponu ancu causà danni seriu à a nostra pelle.
I sondaghji mostranu chì circa 97% di l'adulti sò infettati cù acari è u 80% di l'asma allergii sò allergii à l'acari, cù l'acari di u polu chì sò a causa principale.I corpi, i secrezioni è l'excrezioni di l'acari di u polu sò tutti allergeni chì ponu causà malatie.
Mentre chì i lenzuli tradiziunali facenu pocu per prevene l'acari, sta lenzuola impermeable è a prova di acari hè cum'è una barriera naturale, impedisce in modu efficace à l'acari di entre in u materasso è uccidendu u terrenu di ripruduzzione per l'acari, è ancu bluccà muffa, funghi è altri allergeni. creendu un ambiente di sonnu sanu è caldu per a vostra famiglia.

imagine 3

Impermeabile è durable
U lenzulu impermeable hè resistente à l'acqua è hè assai praticu per situazioni induve avete animali di u lettu, sò propensi à fughe laterali in tempi speciali, curriri B & B, etc. Prutege principalmente u colchju da a contaminazione.

Resistenza à l'abrasione è a lacrime
L'etichetta di u lettu impermeabile hè dura è ùn si strappa facilmente.Per l'animali domestici in casa chì amanu strappare e cose, sta lenzuola impermeabile hè assai durable.Ùn importa micca quantu u vostru animali hè strappatu, ùn hè micca facilmente deformatu.

Camera pulita è bella
Un altru nome per un coprilettu hè un protettore di colchju, chì a so funzione basica hè di prutezzione di u polu è u slippage è aghjunghje à a limpezza è a bellezza di l'estetica di a camera.Per migliurà u gustu di u spaziu di casa.

Soft è cunfortu
I letti impermeabili sò fatti di tela molle è sò assai còmode d'utilizà.

Una stanza di gustu per rinfurzà u benessere
A funzione basica di una lenzuola, cunnisciuta ancu com'è un protettore di materasso, hè di prutezzione di a polvera è di slippage, per aumentà a pulizia è a bellezza di a stanza è per rinfurzà u spaziu di gustu privatu.In i paesi sviluppati in Auropa è i Stati Uniti hè digià una biancheria di casa necessaria, lenzuola impermeable hè una versione aghjurnata, a funzione avanzata hè di prutezzione di u materasso, l'acaru fisicu, a ghjente libera da attività di famiglia tediosa, per prutege a salute umana, migliurà a salute umana. qualità di vita.I fogli impermeabili sò largamente usati, micca solu in casa, ma ancu in B & B, hotel stelle, animali domestici, case di anziani è altri lochi.


Tempu di posta: 05-Jan-2023